Mobile Conference 2013

18 May 2013
Comentarii:  0

Pe 16 mai 2013 a avut loc Mobile Conference, organizata de Evensys.  Un eveniment care a umplut sala, atat cu specialisti si veterani in mobile media, cat si cu oameni noi, interesati in domeniul mobile marketing.

Multe prezentari intersante, speakeri autohtoni si nu numai.

Cateva date interesante din prezentari:

Dariusz Zalewski – Nokia Developer Relations, Nokia, Polonia

Nokia a inregistrat o crestere de 1300% de la parteneriatul cu Windows

Nokia este cel mai mare producator de NFC smartphones

Dan Virtopeanu – Managing Partner, Breeze Mobile

Cupoanele pe mobil sunt noul boom, 66 % din persone fac o achizitie la interval de o ora dupa ce primesc o oferta, au un impact de 10 ori mai mare decat mediile “traditionale”

Cei 4 P ai mobile marketingului sunt: Presence, Permission,  Participation, Power

Cateva studii de caz elocvente despre puterea marketingului mobil: aplicatia Axe Wake up girl, care a crscut vanzarile cu 300%. Aplicatia Direct Optic – cumparatorii care au incercat aplicatia (puteau incerca cum le vin ochelarii) au avut o rata de conversie cu 41% mai mare decat vizitatorii obisnuiti si au cheltuit cu 12.5% mai mult

Ca si concluzie: o buna integrare a campaniei mobile aduce: awareness, vanzari si angajament.

Studiul Unlock Research, prezentat de Alexandra Cojocaru – Senior, Client Service a aratat ca:

63% din persoane – interes ridicat pentru aplicatii mobile

34% din persoane – descarca aplicatii o data pe saptamana

28% din persoane au platit pentru o aplicatie mobila (medie de 14 ron)

83% din persoane ar fi dispusi sa plateasca pentru  o aplicatie mobile (medie 12 ron)

78% din persoane dezinstaleaza aplicatiile mobile ( din care 60% nu mai au nevoie de aplicatie si 59% pentru ca nu functioneaza corespunzator)

Site-ul mobil Blueair, primul site mobil al unei companii aeriene are 73.000 accesari/luna de pe telefonul mobil, conform Mirelei Secan, Marketing Director, Blue Air, in timp ce site-ul mobil Bestjobs are 60.000 accesari de pe dispozitive mobile, conform lui Calin Fusu, CEO , Neogen (dar acesta din urma beneficiaza si de aplicatie mobile, care preia din traficul mobil).

O noua aplicatie pe piata, prezentata de Alexandru Cernatescu, CEO, Head of strategy, Infinit Solutions, aplicatia mobile Rompetrol, promite sa usureze viata soferilor, prin comunicarea de promotii, harti cu cele mai apropiate puncte de alimentare, starea vremii si diverse alte utilitati care inca sunt in dezvoltare, asadar nu au fost dezvaluite.

Ca si o concluzie, piata mobile din Romania se dezvolta, dincolo de studiile de caz de succes, de remarcat sunt clientii care au apelat la solutiile de mobile marketing:  de la Lindab la Nescafe Brasero, toti avand cifre ce au incurajat viitoare actiuni pe mobile.

Foto in galeria  Mobile Conference.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *