Dacia – leader in piata de publicitate auto din Romania

6 June 2013
Comentarii:  0

Chiar daca volumul pietei de publicitate auto din Romania a scazut considerabil din cauza crizei, nu inseamna ca nu exista bugete.

Un studiu Media Trust aparut azi arata valorile pentru perioada 1 ianuarie 2013 – 31 mai 2013. Studiul este facut pe mediile tv, print, radio, respectiv pe 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, la categoria autovehicule.

Cum era de asteptat, TV-ul a ramas mediul favorit de promovare: aparitii TV 90%,  radio 8%, presa 2%.

Dacia, cel mai cunoscut brand national (desi cu actionariat francez) este de departe in topul bugetelor de publicitate, conducand atat in audio-vizual cu 7253 spoturi ( urmate de Renault cu 5557 spoturi si Nissan cu 2337 spoturi) cat si in presa scrisa, cu 909 aparitii. Mercedes este aici pe locul 2 (parand sa prefere prezenta in print) cu 802 aparitii si abia apoi Renault cu 726 aparitii.

piata de publicitate auto - audiovizual

Aparitie branduri auto in audio vizual

Studiul poate fi vazut aici.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *